Spot altın yüzde 0,3 düşüşle ons başına 4.467,59 dolara geriledi; önceki seansta 30 Mart'tan bu yana en düşük seviyeyi görmüştü.
KCM Trade'den Waterer, "Yükselen tahvil getirileri ve şahin faiz görünümüyle güç kazanan dolar karşısında altın ivme kaybediyor" dedi. Dolar endeksi altı haftanın zirvesine yakın seyrederken 10 yıllık tahvil getirileri bir yılı aşkın sürenin en yüksek seviyelerinde kaldı. Philadelphia Fed Başkanı Paulson, yatırımcıların faiz artışı senaryolarını değerlendirmeye başlamasının "sağlıklı" olduğunu belirtti. ABD'nin İran mesajları ise karışık: Trump saldırı ihtimalini gündemde tutarken Vance "ilerleme kaydedildiğini ve yeniden çatışma istemediklerini" ifade etti. Yatırımcılar gün içinde açıklanacak Fed'in Nisan toplantı tutanaklarını da takip ediyor. Gümüş yüzde 0,8 düşüşle 73,22 dolara, platin yüzde 0,5 kayıpla 1.912,67 dolara inerken paladyum yüzde 0,2 yükselişle 1.356,32 dolara çıktı.
