ABD Savunma Bakanı Hegseth, CENTCOM önünde yaptığı açıklamada "İran'da başlıca tesisleri bombalayacağız, bu gece saldırılar güçlü olacak" dedi.
Hegseth, "Bombalarla müzakere etmemiz gerekirse, bombalarla müzakere ederiz ve bu konuda çok iyiyiz. Dünyada bizden daha iyisi yok" ifadelerini kullandı. İran'ın hâlâ anlaşma için bir şansı olduğunu belirten Hegseth, Trump'ın anlaşmaya hazır olduğunu da vurguladı.
