İran Devrim Muhafızları Ordusu, ABD'nin Keşm Adası'na saldırısına karşılık Kuveyt'teki ABD askeri üslerini "hassas ve yoğun füze saldırılarıyla" vurduğunu bildirdi.
Açıklamada hedef alınan üslerin "imha edildiği" ve Amerikan askerlerinin sığınaklarının yıkıldığı öne sürüldü. Kuveyt ordusu da topraklarının füze ve İHA saldırısına uğradığını teyit etti. İran, ABD'ye saldırılar için topraklarını ve hava sahasını kullandıran ülkelere uyarıda bulunarak "Vurkaç dönemi sona erdi, saldırganlar pervasız maceralarının korkunç sonuçlarına katlanacak" ifadelerini kullandı. Daha önce İran'a ait Keşm Adası'nda patlama sesleri duyulduğu da bildirilmişti.
