İran Devrim Muhafızları Ordusu Donanması, Hürmüz Boğazı'ndan "yasa dışı yollarla geçmeye çalışan iki gemiyi vurduğunu" açıkladı.
Saldırı, İran'ın boğazı petrol tankerleri ve ticari gemiler dahil tüm geçişlere kapattığını ilan etmesinin hemen ardından geldi. İran, izinsiz geçmeye çalışan tüm gemilerin hedef alınacağını önceden uyarmıştı.
