Şişecam, İş Enerji iş birliğiyle Manisa'da 20 MW kapasiteli güneş enerjisi santralini devreye aldı; böylece toplam GES kurulu gücü iki katına çıkarak 45 MW'a ulaştı.
Yeni santral ile Şişecam yıllık yaklaşık 66 GWh yenilenebilir enerji üretmeyi ve 28 bin ton karbon salımının önüne geçmeyi hedefliyor. 2025 yılında öz tüketim tesislerinden üretilen elektriğin toplam global tüketim içindeki payı yüzde 51'e ulaşmıştı. Genel Müdür Yücel, Türkiye'de hayata geçirilmesi planlanan Ulusal Emisyon Ticaret Sistemi ve AB karbon düzenlemelerinin enerji dönüşümünü hızlandıran temel araçlar arasında yer aldığını vurguladı.
