Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü Keçeli, Türkiye ile Ermenistan arasında doğrudan ticaretin başlatılmasına ilişkin bürokratik hazırlıkların 11 Mayıs itibarıyla tamamlandığını açıkladı.
Yeni düzenlemeyle Türkiye'den üçüncü bir ülke üzerinden Ermenistan'a giden veya aynı güzergahı kullanan malların nihai varış noktasının "Ermenistan/Türkiye" olarak belirtilebilmesi mümkün hale geldi. İki ülke arasındaki ortak sınırın açılmasına yönelik teknik ve bürokratik çalışmaların ise halen sürdüğü belirtildi. 2022'den bu yana devam eden normalleşme sürecinin bir parçası olan bu adım, Güney Kafkasya'da kalıcı barış ve ekonomik iş birliğinin güçlendirilmesi hedefini taşıyor.