Katar Başbakanı Şeyh Muhammed, hasar gören tesis hariç Ras Laffan LNG tesisinden birkaç hafta içinde normal üretime dönüleceğini açıkladı.
Dünyanın en büyük LNG ihracat tesisi olan Ras Laffan, Mart başındaki İran saldırılarında toplam kapasitesinin yaklaşık beşte birini kaybetmişti. QatarEnergy, Hürmüz koşullarının normalleşmesiyle birlikte faaliyetleri yeniden başlatmak için hazırlıklarını sürdürüyor. Geçici barış anlaşmasına rağmen Avrupa ve Asya'da LNG fiyatları savaş öncesi seviyelerin üzerinde seyretmeye devam ediyor.
