ABD Başkanı Trump, ABD-İran mutabakatı kapsamında Tahran yönetiminin "asla nükleer silah sahibi olmayacağına dair anlaşmaya vardığını" açıkladı.
Cenevre'de Macron ile görüşmesinin ardından gazetecilere konuşan Trump, "Asıl mesele buydu çünkü muhtemelen olsaydı kullanırlardı" diyerek Obama dönemindeki nükleer anlaşmayı feshetmesinin önemine dikkat çekti. Trump ayrıca sosyal medyadan "ABD'nin İran'a 300 milyon dolar ödediği haberinin Demokratlar tarafından uydurulmuş sahte bir haber olduğunu" da belirtti.
